Rabu, 2 November 2011

safety first

salam,sebagai ibu bapa kita wajib jga keselamatn anak2 kita kan....sblm ni aku abaikan keselamatan anak aku ...aku x belikn dia car seat...aku just biarkn dia duk atas seat sblh aku bila aku drive nk hntr dia umh pengasuh....lately bila umur dia hmpir 6 bln lbh...dia dh mula meniarap,berpusing2,n cuba utuk ke depan (bergerak dr tempat duduk dia ar)n setiap pagi  mlt aku mengomel mrhkn dia....but 1 hari tu...aku bg 1 benda tuk dia main sambil aku lalalalla drive keta....tiba2 benda tu jatuh bwh seat aku...my baby cba nk ambik semula brg tu n dia jatuh kt bhgn handbreak....nasib la umh pengasuh tu dkt je ngan umh...1 taman je...aku trus berhnti kt tepi jln n angkt dia...sambil aku beristigfar...pas tu dia trus stay kt seat dia tnpa cuba kekiri dan kekanan.....(serik la tu)....bila husband aku blik kje..mlm tu jga kitorg cri car seat tu Muhammad Naqib....so dri pe yg aku cite ni...korg dh wt kesimpuln x?.....renung2kan dn selamt beramal.....wasssalm

 x kan yg ni kot car seat......hmmmmm





yg ni bru betul...hehehehehe
 eh...ada kaitan ke?



ok..bye







Bermanfaat tak? cer komen.=)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...