Isnin, 31 Oktober 2011

Gambar

Salam,2 minggu berhempas pulas menyiapkan tender.....hehehhe walupn aku hnya terlibat sebnyak 45%.....tpi aku ttp sibuk mcm org terlibt 100%...hahahahah (riaknye aku)..so teruskn pad tajuk entry kali ni....GAMBAR...hmm korang mesti bosan tengok akunye blog kan sbb x de gambr kecuali gmbr yg aku copy dr kdai google.....sbnrnya aku bkn x nk letak gmbr cuma encik suami x bg...so korang x dpt ar tengok rupa anak aku   Muhammad Naqib....tpi korang bleh bayangkan gmbar baby dlm blog aku ni sama mcm anak aku....hehehehe(bajet comel sngt anak ko jah)hahahah x kisah ar janji hati aku berkata2 rupa baby tu ada iras2 cikit anak aku....terpulang pd korang nk percya ke x.....hehehehe...tu je kot hrap pas ni de la pengikut blog yg x femes ni...
Bermanfaat tak? cer komen.=)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...