Khamis, 13 Oktober 2011

RISAU

ari ni bleh ler aku update blog....ari jumaat rehat lma..hahaha..aku duk kt ofis je la.keta my hubby pkai.keta lg 1 duk t,sadai kt umah...ok,berbalik pd tajuk kt atas.....RISAU.
...sbnrnya lately aku risau ngan keselamtn anak aku...ye ar..dia bru 6 bln,so aku kna bri p,hatian lbh pd dia..salah sikit je bleh wat ksihtn/kslmtn dia terancam...mcm ptg smlm...dia jtuh dri seat blkg(dlm keta)...bergolek ke bwh alhamdulllah x de pe2...ni gara2 abi dia teruja memandng sepupu dia smpi lupa anak sndri...cian MUHAMMAD NAQIB.maafkan umi n abi ek syg....pg td plak klu sepupu dia x angkat NAQIB,mgkin kepala anak aku berdrah kna besi yg jtuh dr tangga....YA ALLAH JAUHILAH AKU DAN SUAMIKU DR SIFAT LALAI DAN LEKA.Jauhilah anak aku dari sebarang mara bahaya....lindungilah dia Ya Allah ya tuhanku.amin


Bermanfaat tak? cer komen.=)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...