Rabu, 4 Januari 2012

SELAMAT TAHUN BARU 2012.....ape citer



Hai bloger2 pe citer tahun baru dah 4 hari lebih dh ni....camner azam dah start usaha lum?mesti ada diantara korg yg pikir cam ni ek

a)ALA BARU 4 HARI...DE MASA LAGI NAK ENJOY....RELAX AR
b)HA...DAH 4 HARI...EEEE CAMANA NI..OK2 START SKANG GAAAAKKKKK
c)YES....YES...SEMALAM DAH WAT SIKIT...USAHA LEBIH LAGI KONPOM AKU BELH CAPAI AZAM UTK TAHUN NI
d)BELUM HUJUNG TAHUN DAH CAPAI AZAM AKU....HAHAHHA PE CITER NI....

x kisah la korang kategori manapun janji ROOOOCCCKKKKK.....(mksud aku janji korg kena la capai azam utk tahun ni sbb azam tahun lpas x tercapai kan....hahahaha tahu dah)

Skang cite pasal MUHAMMAD NAQIB,skang dia dah pandai duduk tapi merangkak lum lg....dia pn dah pandai berdiri n cuba lepaskan tangan bila dia rasa stabil....hmm bahaya tul anak aku ni.Manja dia ngan aku memang giler2 ah...hehehehe anak omak la katakan..kat my hubby dia x nak plak.

Utk pembelajaran dia..aku dah pergi tahap mengeja....n masa menyusukan dia,aku baca surah ayat lazim....mintak2 dia hafaz...utk azam tahun baru ni aku nak dia pandai MEMBACA,MENGIRA DAN MENGHAFAZ AL-QURAN.....insya allah
So mari kita berusaha dengan bersungguh2 untuk kecemerlangan anak kita dunia dan akhirat.........aminnn


Bermanfaat tak? cer komen.=)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...