Isnin, 5 Disember 2011

Makanan Tidak berkhasiat



Wahai semua para ibu...makanan segera tu tidak baik untuk kesihatan anak2 kita....eeee aku geram sangat kt pengasuh aku tu...naqib baru 8 buln dia dh sumbat mknan2 segera...argggggggghhhhh...aku bayar dia on time tiap2 bulan so take care la my son elok2...ni tak biar je anak2 dia sumbat anak aku mknn mcm2....Ya Allah aku berserah padamu....aku mohon agar peliharalah anakku sepanjang masa....KAU MAHA MENGETAHUI SEGALANYA YA ALLAH...kalau aku ni kaya...dah lama aku duk umah jaga anak...tapi nak wat cmana kan.....So para ibu2 n pengasuh tolonglah jaga pemakanan dan kesihatan anak dan bayi dibawah jagaan korang!


Ibu yang sedih.......


Bermanfaat tak? cer komen.=)

4 ulasan:

hamzah ian berkata...

duk kampung.. terus sihat.. hehe

KizZ berkata...

hahaha...comel seyh baby tu..kecik jee

* NOOR ANIDA * berkata...

hamzah: ye ke...bukan skang ni semua tempat sama ke....hmmm tak percaya ar

* NOOR ANIDA * berkata...

kizz: hehehehe tu ar comel ek..tq kiz saya suka blog kizz...macam rasa g kelas internet je....nice blog n terbaaaaiiiiikkkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...