Selasa, 20 September 2011

naqib uccuuk...

hai smua......(mcm ada p,bca je belog ko ni) hahahahah x kish la....aku syiok sndili ka...apa ka...aku x kisah nye punnnn...(johan rja lwak).Belog aku ni aku create khas wt anak aku (muhammad naqib b. maswan)ala cyg anak umi n abi....

first dia lahir........
(10/4/2011)pukul 2:40pg......lega sngt aku rsa n alhamdulillah aku selamt melahirkn anak secra normal.....tpi bila tba2 dktor dtg bgthu yg baby aku kna tahan selama 48jam....hmmmm aku risau sngt,ye ar...dia ditahan sbb aku tba2 demam semasa kontraksi....dktor tkt my baby ada jangkitan.Urinya pun diambil sedikit utk dibuat kajian.....harp2 x mmberi kesan pada naqib.Aku demam sbb sejuk giler ko dlm labour room,aku dh pesan pda nurse yg duty tu jgn offkn lampu....tpi dia offkn gak....ktanya tkt aku x bleh tido...korg msti pelik kan dh duk kt labour room tpi bleh plak tdo2....Aku bleh tdo la sbb aku dh dibri epidural...so sakit tu x terasa sngt pn.selagi jln x buka...selagi tu ar aku tdo....dh buka 10cm bru aku rsa sakit yg amt sngt.....pastu naqib pn dpt tengk dunia....aku x thu la smada korg p,cya ke x.....baby aku snyum kt aku n pndg aku x b,kelip lpas aku ucpkn 'terima kasih syg' dlm gerak mlut je.....itulh kuasa Allah yg maha besar,maha pengasih dan maha pengampun...

next entry aku cite psal naqib selepas shja aku kuar dri labour room ek....heheheheh tunggggguuuuuuu







Bermanfaat tak? cer komen.=)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...