Selasa, 20 September 2011

naqib cyg umi

assalamualaikum....jwb la(selagi x jwb jgn bca ek..) ok,smlm aku jnji nk cite psal naqib lpas lahir kan....
 Muhammad naqib bin maswan,

dah

bertambah

bilangan

umat
Nabi Muhammad S.A.W

masuk je wad,aku rsa happy sngt n b,syukur sbb ada baby kt sblh...happy dia lain mcm ckt.....happy+tanggungjwb+rsa diperlukn......snang ckp..."happy " tuhan je yg tahu...heheheh klu nk thu gak....khwin+mengandung+bersalin ar bru thu!(whatever...)ok,aku truskn...masuk hri ke2 aku kt spital....naqib dh mula nmpk kuning....nurse praktikal tu pn kta bdn naqib kuning....sok pgnye..dlm kul 10...nurse kta dktr nk pnjm baby skjap....kul 12tnghri x hntr pn baby aku kt katil....hmmm kta skjap je...kul 2ptg...aku mula cri baby aku....rupa2nya baby aku diorg letak kt bwah lampu(ubt sakt kuning)hmpir menangis aku tngok...dia dlm keadaan meniarp n matanya dittp...huhuhuhuh...cedihnyeee.aku mntk kbnrn nurse utk menyusukn dia....lpas aku susukn dia....dia trus nagis x nk duk bwh lampu tu....lg la aku sdh..aku t,pksa gak ltk dia kt bwh lampu n trus blik ke katil....nangis weh aku....cmana la rsa org yg buang baby tu kan....dia x sdh ke...hati dia x rsa pe2 ke......ya allah,aku berdoa smoga tuhan lembtkan hati dia skang....supya dia menyesl sblm t,lmbt.
Bila demam kuning naqib dh kebah...aku dibenarkn kuar spital...yey..yey..yey...aku berpntng kt kmpg.....nurse kt area tu dtg jengu n dia ckp demam kuning naqib mcm naik blik....sok pg klu x kurg dia nk hntr anak aku msuk spital.....tidakkkkkkkkk.Alhamdulillah ada sorg makcik tu bgthu petua utuk hilangkn demam kuning.....hahahahha ni yg aku nk bgthu korg smua......tpi kt next entry ek....




Bermanfaat tak? cer komen.=)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...