Selasa, 6 Mac 2012

pandainye diaa...........



salam kepada pembaca belog yg x berapa kiut ni....lma x update belog....dah tumbuh sawang dah...puas gak gaduh ngan en.labah-labah tadi...tapi setelah 5 minit perbincangan,en.labah pn berstuju undurkn dri....tpi ngan syarat aku kna update SELALU (korg percaya ke?...opkos la tak.....hahahaha,gurau je)

10/3/2012 ni genap umur Naqib cyg 11 blan....ha lg 1 bln nk 1 thn....dh besar anak aku..gigi lum tumbh lg..jln pn fail lg....tpi dia x ptus asa..selalu cba n terus cba....heheheh GOOD BOY....akak(nurse) aku ckp wktu usia dia cenggini la dia mula ambil perhatian pd semua perckpn kita...apa kita wat n apa yg kita suruh....dia sdg bljar MEMAHAMI...so korg kena tunjuk la perangai n berckp yg elok2 dpn dia....supya anak2 kita akan memulakn perckpn dia ngan ayat2 yg baik2.Nanti x la jd mcm anak kwn aku,bru 3 thn dh pandai ckp mcm ni

aku : atuk mana?
anak kwn aku : dah mampuish (nada pelat)
aku : baby wt pe tu?
anak kwn aku : buat bodo je

Ya allah,bila diselidik rupanya kwn aku gnakn perckpn mcm 'BODOH,MAMPUS,BENGONG N AYAT2 YG X BAIK DPN DIA'...menyesal pn x gna....tpi aku rsa anak dia masih bleh dibentuk lg sbb dia masih rebung...(ambik pepatah 'kalau melentur buluh biar dr rebungnya)hrap2 anak aku x mcm tu.....

itu je entry kali ni....ok bye



Bermanfaat tak? cer komen.=)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...